کد مطلب:321172 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:260

بشارات و نظرات و پیش بینی ادیان دیگر درباره خاتمیت پیغمبر ما
1- در توراة 5 سفر است كه در سفر است كه در سفر مثنی می گوید (اینهم از كتاب یهود است). در خداوند خدایت از شما پیروانت پیغمبری را مثل من مبعوث خواهم كرد و كلام خود را به دهانش خواهم
گذاشت تا هر آنچه به او امر می فرمایم به ایشان برساند.

2- در سفر تثنیه آیه های 2 و 3 خلاصه ای این است كه به طرف شمال برگردید و به سر حد برادران خود نبی عیسو راه گذارید دوباره پیغمبری از نسل بنی عیسو كه برادر یعقوب پیغمبر است می آید و دانسته كه منظور از برادران بنی اسرائیل مثل حضرت اسمعیل (ص) كه مقصود پیغمبر ما می باشد).

3- در سفر تكوین داستان ابراهیم و سارا و هاجر بیان می كند و راجع به ختنه هم می نویسد مطالبی دارد از پیغمبر ما كه چون آن لغت نام محمد است اكثر ترجمه ها از قلم انداخته اند جمله ای به زبان عربی دارد كه ترجمه فارسی آن چنین است:

4- در كتاب اشعیاء آیه 1 تا 4 آمده است. اینك بنده كه تكیه او به من است و برگزیده من كه جانم از او راضی است روح خود را بر او می دهم كه از برای طوایف حكم را صادر كند در آخر می نویسد. (تا آنكه حكم را بر زمین قرار دهد و جزایر منتظر شریعتش باشند).

در آیه 9 مطالبی هست از همان كتاب كه خلاصه اش این
است كه می نگارم. (من حوادث جدیدی كه هنوز به عرصه ی ظهور نیامده اند بیان كرده مسموع شما می گردانم) در حضور ایشان ظلمت را به نور و كجی ها به راستی تبدیل خواهم ساخت. از برای ایشان این چیزها را عمل نموده ایشان را ترك نخواهم كرد.

5- یك آیه شماره 2 و 3 سوره توبه و 28 سوره فتح مزمور 97 كتاب یهودیان است كه پیغمبر می فرماید آنها را پیش بینی نموده اند كه خواهم آمد و درست می باشد آیه این است.

(هو الذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق یظهره علی الدین كله) یعنی خداوند پیغمبر خویش را برای هدایت دین حق فرستاده است تا او را بر همه ادیان غالب سازد البته هم از ظهور حضرت صاحب الزمان (ص) خبر می دهد و هم از پیغمبر اسلام بشارت می دهد.